19.12.2016
Українська мова
Тема. Узагальнення і
систематизація знань учнів. Прикметники, подібні за значенням.
Хід уроку
І. Робота з підручником
С.93-94, впр.1, 2(усно), впр.3-письмово
Правило на с.93- вивчити
Письмово виконати
впр.3 і впр.3(в.) на с.94
IІ. Формування знань,
умінь та навичок
1.Слова — назви ознак
у поданих словосполученнях замініть словами, близькими за значенням.
чиста вода —… (прозора вода); прудка білочка —… (метка
білочка); сонячний день —… (ясний день); безстрашний льотчик —… (хоробрий
льотчик); холодна зима — …(люта зима);
ясне небо —… (безхмарне небо).
2. Гра «Вгадай хто це? і що це?»
Великий, просторий,
світлий, чистий — ...
Дерев’яний, червоний,
тонкий, м’який — ...
Теплий, тихий,
весняний, погожий — .
Високий, могутній,
гіллястий, широкий — ...
Велика, довгаста,
жовта, солодка — ...
Кругле, солодке,
червонобоке, смачне — .
Слова для довідки:
диня, клас, день, дуб, олівець, яблуко.
Немає коментарів:
Дописати коментар