14.12.2016р. Літературне читання
Тема. Порівняння як художній прийом. Олександр Олесь «Ліс восени»
Хід уроку
I. Сприймання і
усвідомлення нового матеріалу.
1.С.61-63 (
підручник).
2. Гра «Диктор телебачення»
Читати вірш, періодично відриваючи погляд від тексту, щоб подивитися на
глядачів.
3. Робота за ілюстрацією
— Розгляньте малюнок. Знайдіть рядки вірша, які проілюстрував художник.
4. Гра «Знайдіть риму»
Лани — … (восени); похило — … (мило); золоте — ...(цвіте); вами — …
(квітками); квітки — … (нагідки); зайнялися — … (пройнялися).
5. Читання слів Тамари Коломієць та Грицька Бойка.
— Які слова вам допомогли уявити прихід зими?
— Як ви вважаєте, чому обидва автори, змальовуючи зиму, використали слово
срібний?
— На чому вони хотіли наголосити?
ІІ. Підсумок уроку
— З яким віршем ознайомились на сьогоднішньому уроці?
— Хто його автор?
ІII. Домашнє завдання
Виразно читати вірш.
Немає коментарів:
Дописати коментар