Літературне читання


10.05




06.03

Аніта Майданюк "Жадана ручка"



27.02

Оксана Радушинська "Майже боксерський двобій"





23.02

Оксана Кротюк "Літачок"




20.02

ПОВІДМЛЕННЯ ПРО  ЕЗОПА


13.02

Леонід Глібов "Вовк і Кіт"


06.02

Езоп "Дроворуб і Лисиця"


03.02

Урок позакласного читання

Леся Воронина "Пригоди голубого папуги"


30.01

Тема.Леся Мовчун "Бабай-Ага і козак Невидим"


23.01

Тема.Діана Амфт "Як полюбити павученя?"

16.01

Аліна Туз "Час бажань"



09.01

С. Дерманський "Млин"





19.12

Анатолій Костецький "У сузір'ї Гончих Псів"


12.12

Ліна Костенко "Здивовані квіти", "Вже брами літи замикає осінь..." (Напам'ять)


08.12

Олександр Олесь"Ліс восени"



07.12

Діагностувальна робота (В друкованому зошиті)

01.12

Василь Симоненко "Подорож у країну Навпаки"



30.11

Всеволод Нестайко "Як ми в космос літали"

28.11

Г.Малик "Мавпині іменини"

22.11

Петро Ребро "Не вгадаєте ніколи!". Микола Сингаївський "Марічка і звичка"



21.11

Грицько Бойко "Викрутився"


17.11

М.Пригара "Тайна"



15.11

Наші літературні проєкти

С.56 - підготувати

14.11

Біднякова ріпа (фінська народна казка)


Виконати тест

11.11

Позакласне читання

Підготувати переказ. Тема "Казки"

10.11

Українська народна казка "Кам'яний горішок".Діагностувальна робота.Уривок напам'ять(Лист)

08.11

Українська народна казка "Кам'яний горішок"



07.11

Чий дарунок найкращий (корейська народна казка)

Виконати тест

03.11

Навчальне аудіювання "Казка про Івана" (С.27)

Виконати тест

01.11

С.46 - наші літературні проєкти

31.10

Леонардо до Вінчі "Справжній друг"



21.10

Позакласне читання

Підготувати переказ. Тема "Притча"

20.10

Діагностувальна робота.Аудіювання

С.24-25 -"Читання.діагн. роботи"

18.10

Народна притча "Сила слова", еврейська притча "Цвяхи"



17.10

Народна притча "Треба нахилитися"



13.10

Народна притча "У пригоді"

10.10

Легенда "Замкова гора в Мукачеві"



06.10

Легенда "Зозулені черевики"



04.10

Народна легенда "Як виникли Карпати"



03.10

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Дивовижний світ міфів"

Перегляньте відео



Виконайте тест

29.09

Дедал та Ікар

Виконати тест

27.09

Міфи Давньої Греції

Міфи "Арахна", "Пандора"


26.09

Ольга Бондарук "Міфи  про створення світу і людей"

Виконайте тест

22.09

Міфи Давньої Єгипту.Ра і Апоп

С.20-22 -прочитати, переказати


20.09

Міфи Давньої  Єгипту.Створення світу


19.09

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Шкільний дзвіночок кличе нас у четвертий клас!"Наші літературні проєкти

Виконайте тест


15.09

Джеремі Стронг

Дзвінок інспекторки (І Ічастина)

13.09

Джеремі Стронг

Дзвінок інспекторки (І частина)

С.11-13- прочитати, переказати


12.09

Олена Комова "Мій сусід - прибулець"



09.09

Позакласне читання

Підготувати розповідь "Моя улюблена книжка"

08.09

Вхідне тестування.Діагностувальна робота(В zoom)

06.09

Н.Тріщ "Осінь на шкільному подвір'ї"


05.09

Ознайомтеся з колажом

Перегляньте відео Анни Деркач




01.06

Тема. Христина Мельник "Життя Марії Приймаченко В десяти фактах"

С.153-154 - прочитати, дати відповіді на запитання,створити малюнок за власним задумом

Перегляньте відео




31.05

Тема. Зірка Мензатюк "Квіти з Петриківки"

С.149-150 - прочитати, скласти план, переказати, дати відповіді на запитання

Перегляньте відео



30.05

Тема. Галина Павлишин "Економія слів"

С.149-150 - прочитати, переказати, дати відповіді на запитання



26.05

Тема.Позакласне читання.Тема "Без верби та калини нема України" (Презентація підготовленого) 

Перегляньте відео

25.05

Тема. За Миколою Магерою "Чубчик"

С.146-148 - прочитати, переказати, намалювати ілюстрацію до казки

 24.05

Тема. Єлизавета Гуменко"Наша країна - Україна"

С.143-145 навчитися виразно читати, відповідати на запитання

Перегляньте відео

23.05

Тема. Мар'яна Савка"Україна"

С.142- навчитися виразно читати, відповідати на запитання

Перегляньте відео






18.05

Тема.Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом.Наші проєкти

С.141- виконати всі завдання

17.05

Тема.Діагностувальна робота Читання мовчки

Виконайте тест

16.05

Тема.Перевірка читання мовчки

Прочитайте текст, надішліть кількість слів (Текст у вайбері)

12.05

Тема.Позакласне читання.Тема "Про маму"

Перегляньте відео


Переказ оповідань про маму

11.05

Тема. Діагностувальна робота"Робота з літературним твором"

Виконати тест

10.05

Тема. Дженніфер Мур-Маллінос "Вирішуємо конфлікти"

С.139-141 -  навчитися виразно читати, відповідати на запитання



09.05

Готуватись до позакласного читання .Тема "Про маму" (На четвер)

04.05

Тема. Діагностувальна робота"Читання вголос"

Прочитати, дати відповіді на запитання.Виконати тест  

03.05

Підготуватись до діагностувальної роботи "Читання вголос"

Навчитись читати  текст виразно, правильно, знати про що прочитав, у темпі 75-80 слів за 1 хв.

02.05

Тема. Аліна Туз "Новий планшет"

С.136-138 - придумати продовження оповідання

28.04

Тема.Позакласне читання.Тема "Цей дивний-дивний світ""

Перегляньте відео



27.04

Тема. Аліна Туз "Новий планшет"

С.136-138 - переказати


26.04

Тема. Аліна Туз "Новий планшет"

С.136-138- навчитися виразно читати, відповідати на запитання

Перегляньте відео


25.04

Тема.Василь Чухліб "Дикі каченята"

С.134-136- переказати

20.04

Тема.Василь Чухліб "Дикі каченята"

С.134-136- навчитися виразно читати, відповідати на запитання


19.04

Тема.Навчальне аудіювання: М.Магера "Он як буває"

С.134- дати відповіді на запитання, намалювати малюнок своєї улюбленої пташки

Перегляньте відео


18.04

Тема.Анатолій Григорук "Гра в шашки"

С.131-133- придумати продовження оповідання, переказати за планом

14.03

Тема.Позакласне читання.Тема "Світ дитинства"

Перегляньте відео


13.04

Тема.Анатолій Григорук "Гра в шашки"

С.131-133- переказати за планом

12.04

Тема.Анатолій Григорук "Гра в шашки"

С.131-133- навчитися виразно читати, відповідати на запитання

11.04

Тема.Анатолій Григорук "Льодохід"


С.130-131- навчитися виразно читати, переказати, відповідати на запитання

06.04

Тема. Діагностувальна робота. Аудіювання

Виконай тест


05.04

Тема.Письменники мого краю 

Куліш Пантелеймон Олександрович (народився в с. Вороніж, Шосткинський район) - видатний український письменник, фольклорист, етнограф, мовознавець, перекладач, критик,редактор, видавець. Автор першої фонетичної абетки для української мови, яка лежить в основі сучасного українського правопису. Після публікації «Чорної ради» — першого українського історичного роману письменник здобуває визнання громадськості. Пантелеймон Куліш був однією з найколоритніших постатей свого часу в українській літературі.

Гончаренко Євгенія Василівна 

Народилась 8 грудня 1949 року в місті Шостка Сумської області в родині службовця. Закінчила ЗОШ № 1. З 1967 р. п’ять років працювала на заводі „Зірка” лаборантом .

 В 1977 році закінчила Київський інститут харчової промисловості. За спеціальністю − інженер - технолог хлібопекарного, макаронного і кондитерського виробництв. З 1977 року чверть віку віддала системі профтехосвіти, працюючи майстром виробничого навчання і викладачем.

Вірші пише зі шкільних років. У 2000 році у видавництві „Слобожанщина” м. Суми вийшла перша збірка віршів „Луна душі”. У 2003 році у видавництві „Сіверщина” м. Шостка – „Казки для школяриків”, „Вірші та казки про звірів і птахів”, „Пісні - вірші”. У 2004 році − „Новели та оповідання”, роман „Така доля”, збірки віршів: „Безмовність печалі”, „Сестриці”, „В лісі”, „Моє Полісся”. У 2005 році − роман „Кам’янистий шлях”, збірка віршів: „Наостанці”. У 2006 році − оповідання. У 2007р. − роман „Соломійка”, казка: „Пригоди бобренятка”. У 2012  році збірка віршів − „Співи Сіверщини”. У 2013 році збірка віршів - "Роздуми". Друкується в місцевій пресі.

Її твори  дивують своєю різножанровою палітрою: вірші, пісні, романи, новели, оповідання, казки і вірші для дітей. Ілюстровані власноруч книжки вона дарує відділам освіти, культури, школам і бібліотекам  міста Шостки  та в  інших  містах  України.

Основна тема її  творів – краса природи рідної Сіверщини, Полісся, краса землі її безжурного дитинства, відносини між сучасними людьми та їх філософія буття. Лірика Євгенії Гончаренко пронизана найпотаємнішим: любов’ю, радістю та одвічним прагненням жінки –  бути щасливою.

− Усе, з чим я пішла в життя, дала мені моя старенька перша школа № 1 і матуся, − із вдячністю говорить Євгенія Василівна Гончаренко

04.04

Тема. Г.Джемула "Як Андрійко вчився заощаджувати"

С.127-128- навчитися виразно читати, відповідати на запитання

Підготуватися до проєкту -розповідь про письменників свого краю

31.03

Тема.Позакласне читання.Тема "Т.Г. Шевченко"

Перегляньте відео





30.03

Тема. Анатолій Костецький "Новенька", "Як захочеш - буде все"

Переглянь відео




С.124 -126 - навчитися виразно читати, відповідати на запитання

29.03

Тема. Сашко Дерманський  " Кого беруть у космонавти".  Загадки

Переглянь відео


С.122-124 - навчитися виразно читати, відповідати на запитання, скласти загадку про місяць

28.03

Тема. Грицько Бойко  "Провалився по коліна", "Бабуся і внук", "Де Іванко?", "Булка з маслом", Олександр Подоляк "Мій зореліт"

Перегляньте відео





С.119-121 - навчитися виразно читати, відповідати на запитання

23.03

Тема. Олександр  Олесь  "Степ"

Перегляньте відео




С.117-118 - навчитися виразно читати, відповідати на запитання

22.03

Тема.Діагностувальна робота.Читання напам'ять.  

Т. Шевченко " Тече вода з-під явора"

21.03

Тема. Т. Шевченко  "Зацвіла в долині", " Тече вода з-під явора"

Перегляньте відео



С. 115-116 - прочитати, дати відповіді на запитання, с.116- вивчити вірш напам'ять

02.02

Тема.Павло Глазовий "Жолудь"

Переглянь відео




С. 102-103 - прочитати, дати відповіді на запитання

01.02

Тема.Діагностувальна робота.Читання напам'ять. Л.Глібов "Коник-стрибунець"

31.01

Тема.Л.Глібов "Коник-стрибунець"

Переглянь відео



С.100 -102 - вивчити напам'ять  байку

27.01

Тема. Позакласне читання 

Байки

Переглянь відео



26.01

Тема.Езоп "Двоє приятелів і ведмідь"

Переглянь відео


С.98-100 - виразно прочитати та переказати байку

18.11

Тема.Позакласне читання.Літературні казки

Переглянь відео



Перекажи цікавий  уривок з прочитаної казки

17.11

Тема. Отфрід Пройслер "Паперові квіти"

Послухай аудіоказку



С. 56-60 - прочитати, дати відповіді на запитання

16.11

Тема.Брати Грімм "Зачарована красуня" (продовження)

Виконайте тест

С. 52-56- переказати

15.11

Тема.Брати Грімм "Зачарована красуня"

С. 52-56-прочитайте казку, дайте відповіді на запитання

Перегляньте  і послухайте аудіоказку

10.11

Тема. М.Павленко "Хатка для Нехайла". Інсценізування казки

Виконайте тест

С.49-51- підготуйте стислий переказ

0 9.11

Тема. М.Павленко "Хатка для Нехайла"

Перегляньте відео


С.49-51- прочитайте казку, дайте відповіді на запитання

08.11

Тема. Діагностична робота. Аудіювання

Алла Потапова  "Чемний" Миколка"

Прочитай оповідання

    Примчав Миколка до школи, не спізнився — саме перед дзвоником. Та чергова, дівчисько з червоною пов'язкою, біля дверей перейняла його. Ще й зауважила суворим го­лосом.

— Поглянь-но, якого бруду на­ніс. Чом ноги не витер?

Глянув Миколка — справді, сліди на підлозі. Надворі сніг з дощем. Онде які чорні сліди...

Притулив Миколка руку до гру­дей. І так вже ввічливо мовив:

— Візьми, будь ласка, ганчірку та витри підлогу. Ти своє чергуван­ня мусиш нести відмінно, чи не так? А мені треба до класу поспішати. А то спізнюся!

Обурена чергова тільки зойкнула, та Миколка вже біг сходами. Квап­лячись, він так штурхонув якогось малюка, що той аж упав.

— Ти чого штурхаєшся? — заре­петував малий, розмазуючи сльози.

— Пробач, будь ласка! — стенув плечима Микола й махнув іще на три сходинки вгору. І знову штовх­нув, уже іншого учня.

— Тобі що—місця мало?—спи­тав хлоп'як, потираючи забите об ґратки поручнів коліно.

— А ти не плутайся під ногами, коли бачиш, що я йду! — кинув Ми­колка. І додав, навіть трохи вкло­нившись: — Пробач!

До класу він забіг найперший. Смикнув за кіски Оксанку, яка са­ме відчиняла двері. Проте не забув сказати лагідним голосом:

— Спасибі, що пропустила. Бо мені ще треба вірш повторити.

Але Оксанка відказала сердито:

— Який ти невихований, Миколко.

— Дурниці! — відповів той. — Хіба я не кажу «дякую», «будь ласка», «пробач». А ти — «невихо­ваний, невихований». Ти, Оксанко, щось наплутала.

Та вперта Оксанка чомусь стояла на своєму.


Послухай оповідання


Виконайте тест
Після тесту  на сайті "На урок"виконайте продовження тесту в зошиті з читання, пронумеруйте так : 7,8,9 питання. Сфотографуйте свій зошит і надішліть учителю.

04.11

Тема. Позакласне читання. Усна мудрість віків

І.Актуалізація опорних знань

-         -Що таке казка? (Це цікава розповідь, в якій розповідається про щось неймовірне, фантастичне і яка має повчальний характер).

-         Казка супроводжує людину з дитинства. « Якби не казка, хто б дізнавсь, що скільки є чудес на світі…».

-         -Що можна назвати золотими перлинами народної мудрості? (прислівя, приказки, загадки, скоромовки, прикмети).

-         -А що таке прислів’я? ( Прислів’я – це влучні короткі фрази, які закарбувалися в людській пам’яті і передаються від покоління в покоління. Прислівя нас вчать жити, бути трудолюбивими, добрими, щирими, порядними).

-         Так, прислівя – це своєрідна енциклопедія народного життя. У них ми черпаємо знання, життєвий досвід. Існує навіть таке прислівя: «Народ скаже, як завяже».

-         Який жанр народної творчості нагадує казку, розповідає про історію людей в давнину? (Легенди).

        ІІ.Виступи дітей

ІІ        ІІІ.Підсумок

-         03.11

Тема. Олександр Зима "Про сірого ворона та чарівні окуляри".Складання плану. Переказування за планом

С. 44-48 -прочитайте ще раз казку, складіть план у зошит з літературного читання, перекажіть за планом

Виконайте тест

02.11

Тема. Олександр Зима "Про сірого ворона та чарівні окуляри"

С. 44- ознайомтеся із біографією Олександра Зими

Послухайте казку


С.44-48- прочитайте казку, дайте відповіді на запитання

01.11

Тема. Українська народна казка "Круглячок". Складання плану. Переказування за планом. Створення ілюстрації до казки. Перегляд мультфільму.

С. 41-43 -прочитайте ще раз казку, складіть план у зошит з літературного читання, перекажіть за планом

Перегляньте мультфільм, порівняйте казку і мультфільм.

- Що у них спільне? Чим вони відрізняються?

26.10.21

Тема. Уривок з української народної казки "Котигорошко". Перегляд мультфільму "Чарівний горох"

C.36- переглянути казку, дати відповіді на запитання

С.36 - переглянути мультфільм, дати відповіді на запитання

Переглянути казку та мульфільм



25.10.21

Тема.Українська народна казка "Кирило Кожум'яка"

C.36- ознайомитися з терміном "чарівні казки"

С.36-39 - прочитати,стисло переказати

С.39 - розглянути ілюстрацію, дати відповіді на запитання

Переглянути казку





19.04

Тема.За В.Нестайком "Кревет Вася"

Виконати тест


14.04.2021

Урок позакласного читання 

Тема. Анатолій Григорук "Побрихенька про лиху напасть"

Виконати тест


21.01

Тема. Легенда "Як Оксана вербою стала"

С.83-85- прочитати, дати відповіді на запитання, переказати

Перегляньте мультфільм


19.01

Тема. Н. Поклад "Прапор". Прислів'я

С.82-83- прочитати, дати відповіді на запитання

Роз'єднати слова і прочитати прислів'я

18.01

Тема.Н.Рибальська "Добрий день,матусю Україно!"

С.81-82- прочитати, дати відповіді на запитання.

 Проспівайте  вірш під музику



14.01

Тема.К.Перелісна "Мами й доні","Дідусів маршрут"(За А.Музичуком)

С.80-81- прочитати, дати відповіді на запитання.

 Перегляньте кліп та послухайте пісню, дайте відповіді на запитання до відео (с.80,підручник)



13.01

Тема.Робота з дитячою книжкою. Прочитайти твір. Обговорення в ZOOM 

Марія Морозенко«Де найкраще в світі жити?»

У зеленому ярочку,
Біля синього струмочка,
Раз зібралися звірята
Стали думати – гадати:
«Де найкраще в світі жити?»

Каже зайчик: – Знаменита
У лісочку нірка є,
Царство славнеє моє.
Нірка затишна, тепленька,
Мохом встелена м’якеньким.
Вовк за мною гнатись стане,
Скочу в нірку – не дістане.

Жаба квакнула сердито:
– Кажеш, нірка знаменита?
Твоя хатка, кожен знає,
Від біди не заховає.
Ква-ква, що пусте молоти.
Дім найкращий, це болото.
Взимку вас мороз лякає,
Влітку сонце припікає.
А мені, в болоті дивнім,
І не жарко, і не зимно.

Засміявся горобець:
– Ну, і жаба, молодець!
Цвінь-цвірінь, всіх розсмішила,
Що болото розхвалила.
А про Чаплю ти забула ?
Цвінь-цвірінь, усі ми чули,
Що в болоті та у лісі
Страшно жити. А у стрісі
Дім найкращий, найлюбіший,
Найбагатший, найсмачніший.
Цвінь-цвірінь, завжди зернинку
Я знайду біля будинку.

Бджілка крильця опустила,
Біля зайчика присіла:
– В мене часу небагато,
Бо я мушу працювати.
Але на таку розмову
Я скажу вам своє слово.
Є на пасіці старенькій
Вулик з дощечок гарненький,
То мій дім. Весь день літаю,
З квіточок нектар збираю.
А на ніч, забувши втому,
Поспішаю я додому .
Заперечу вам усім:
Вулик – ось найкращий дім!

Мишка тонко пропищала:
– Мама так мене навчала:
«Не ходи, моя маленька,
На ту пасіку гарненьку.
Не ходи, моя дитино,
Бо ти там умить загинеш.
Біжи в поле, у пшениці
Завжди є чим поживитись…

Довго ще, мабуть, малята,
Сперечалися б звірята .
Та в цю пору до ярочка,
До чистенького струмочка
Сам лелека прилетів,
На траву шовкову сів.

Найхоробріший зайчисько
Підійшов до нього близько,
І сміливо запитав:
– Знаю, скрізь ти побував.
Всіх нас можеш розсудити:
Де найкраще в світі жити?

І сказав усім лелека:
– Я не раз літав далеко
За високі сиві гори,
За широке синє море.
Там є, друзі, все, що хочеш.
Та я жити там не хочу.
Щовесни додому лину
В рідний край, на Україну.
Хоч гніздо моє стареньке.
Деревце під ним кривеньке.
Дім свій сам я збудував,
Сам по прутику складав.
На землі всій, добре знаю,
Дому кращого немає…


Вам, малесенькі звірята,
Я пораду хочу дати.
Бережіть ось цей куточок,
Де тече малий струмочок.
Бо усіх вас він зріднив,
Кожного чогось навчив.
Бережіть ліси, садочки…
Бережіть поля, гайочки,
Бо усе це, до краплини,
Дім наш, частка Батьківщини.


12.01.21
Тема. Гриць Гайовий"Будильник"
С.79- прочитати, дати відповіді на запитання.

11.01.21
Тема.С.Дерманський "Віршик для мами",Олег Попов "Хто це?"
С.77-78- прочитати, дати відповіді на запитання.
Перегляньте кліп та послухайте пісню, дайте відповіді на запитання до відео (с.78,підручник)
14.12
8.00-8.35
Тема.Колядки.Щедрівки.Засівальні пісні.
С.66-67- прочитати, дати відповіді на запитання.
Вивчити напам'ять дві пісеньки.
Принести колядку або щедрівка, яку знають ваші рідні.
22.10
8.00-8.40
Тема уроку.  Осінь мрійлива.В.Скомаровський"Лісова колиска"
С.37-38- прочитати, дати відповіді на запитання.
Кожний день читати художні книжки.
Переглянь відео


20.10
10.55-11.35
Тема уроку.  Осінь сумна.Олена Пчілка"Садок марніє потихеньку"
С.37- прочитати, дати відповіді на запитання

 Переглянь відео


2клас
19.10
8.00-8.40
Тема уроку.  Наталя Забіла.Осінь весела."Осіннє листя"
С.36- прочитати, дати відповіді на запитання

 Стратегія ,,Кубування.”

- Опишіть яка осінь.

- На що вона схожа?

- Що вам спадає на думку, коли ми говоримо про осінь?

- Із яких місяців вона складається? Яка переважає погода?

- Опишіть,яке значення має осінь у житті людини.

- Опишіть власні судження щодо пори року: це добре чи погано, що у наших кліматичних умовах є пора року осінь. 

Прочитайте вірш. Дайте відповіді на запитання

- Хто співає пісеньку?

- Кого автор називає ,,веселими танцюристами?”

- Чим різниться значення слів — листки, листочки, листики ?

- Знайдіть у вірші слова, які створюють радісний настрій.

- Якими словами передано рух листочків?

- Знайдіть слова,вжиті в переносному значенні.

- Які кольори згадуються у вірші?

Переглянь відео. Відгадай з якого дерева листочок




                                                                 









Немає коментарів:

Дописати коментар

29.12 27.10.23 07.06 01.06 Любі діти! 9 травня - День Європи Перегляньте відеоролик " Мої європейські цінності" Любі діти! Це дуже...